Спортклуб ДРАЙВ м. Тернопіль - Правила користування абонементом:
 1. Абонемент на відвідування тренувань діє або визначену кількість днів (безлімітні відвідування) або на певну кількість занять (без прив'язки до місяця). При закінченні терміну (днів) або повного використання всіх занять - абонемент вважається закритим.

 2. Оплата (за одне тренування або строковий Абонемент) проводиться виключно перед тренуванням (а не після). 

 3. Перед початком кожного тренування клієнт зобов'язаний зареєструватися (відмітитися на ресепшені та взяти ключ від гардеробу). Клієнт, який не зареєструвався або не оплатив тренування, але вже приступив до заняття, може бути позбавлений 1 разового заняття (в якості штрафу).

 4. Мінімальна оплата - за 1 тренування. 

 5. Абонемент включає в себе обмежену або необмежену кількість занять (залежно від тарифу) та діє на ОДНУ людину (відвідувати клуб на один абонемент кільком клієнтам забороняється, крім тарифу «Сімейний Безлім»). Безлімітні абонементи можна подарувати (передати) іншим особам з дозволу адміністрації СК "ДРАЙВ" за письмовою заявою або заявкою на сайті (до кінця дії абонементу).

 6. Пропущені з власної вини тренування, клієнт може відвідати в будь-який зручний йому час протягом терміну дії Абонемента.  Пропущені заняття в СК ДРАЙВ переносяться лише в безлімітних абонементах:

  1. В безлімітних абонементах з тарифами для самостійних тренувань пропущені дні переносяться при умові відсутності клієнта протягом 10 і більше днів в клубі (в тарифі Піврічний - 20 днів, Річний- 25 днів). Вартість перенесення - 35 грн.
  2.  В безлімітних абонементах з тарифами для занять з допомогою тренера пропущені дні переносяться при умові відсутності клієнта протягом 7 і більше днів. Вартість перенесення - 0 грн.
  3. В безлімітних абонементах, в які уже були перенесені пропущені дні, але ці заняття не були використані повністю або були пропущені повторно - заняття не переносяться.
  4. В абонементах з тарифами, які є акційними чи тимчасовими - заняття не переносяться.

 7. Тренування, пропущені не з вини спортивного клубу і не відпрацьовані протягом терміну дії Абонемента, можуть бути перенесені лише в наступний абонемент. Перенесення робиться за письмовою заявою або заявкою на сайті (в аналогічний за складом тариф) в строк до кінця дії нового (наступного) абонементу. Пропущені заняття переносяться у наступний строковий абонемент шляхом додавання кількості пропущених днів і занять (при безлімітних абонементах переносяться лише пропущені дні).

 8. Гроші, за пропущені тренування, можуть бути повернені за письмовою заявою або заявкою на сайті (в строк до кінця дії абонементу) протягом дії абонементу. Використані заняття в такому випадку підлягають перерахунку за тарифом разових занять.

 9. При скасуванні тренувань з ініціативи клубу (крім святкових державних вихідних), клуб може продовжити Абонемент. Адміністрація залишає за собою право встановлювати святкові - вихідні дні. Як правило в СК ДРАЙВ є лише 2 вихідні дні на рік: 1 січня (Новий Рік) і перший день Великодня.

 10. Особисті речі (спортивну форму, взуття, предмети гігієни) залишати в шафках після тренувань заборонено. За збереження залишених після тренування речей адміністрація відповідальності не несе. У випадку втрати чи пошкодження ключа чи брелока від шафки - клієнт відшкодовує адміністрації збиток у розмірі 50 грн.

 11. Клієнтам дозволяється тренуватися в будь-яких спортклубах ДРАЙВ по одному абонементу (наприклад одне тренування провести в ДРАЙВ 1.0, а інше в ДРАЙВ 2.0), а також дозволяється займатися у будь-яких зонах і з будь-яким інвентарем (функціональні зони чи тренажерні зони), якщо вони не зайняті груповим тренуванням.

 12. Після закінчення виконання вправи кожен клієнт зобов'язаний повернути інвентар на місце (гантелі, млинці, килимки, пояси, м'ячі, скакалки і. т. д.).  

 13. Забороняється перебувати в тренувальних зонах у верхньому одязі і вуличному взутті, займатися в тренажерному залі у відкритому взутті і босоніж, а також з оголеним торсом.

 14. У межах ресепшену та прикасовій зоні клієнтам забороняється: переодягатися, залишати особисті речі, відпочивати, приймати їжу. Забороняється виносити будь-яке майно за межі клубу (кримінальна відповідальність).

 15. На території спортклубу клієнтам забороняється:

  • продавати або пропонувати іншим клієнтам спортивне харчування, добавки, фармакологічні (в тому числі заборонені) препарати;
  • надавати іншим клієнтам платні послуги інструктора/тренера, складати платні програми, дієти.

16. При псуванні або втраті майна, клієнт зобов'язаний відшкодувати повну вартість нанесеного збитку. При необережному поводженні з майном (кидання гантель або млинців на підлогу), якщо це не призвело до псування майна, адміністрація клубу має право відняти 1 заняття від абонементу в якості штрафу. 

 17. Адміністрація має право відмовити у наданні послуг клієнту, якщо той перебуває в нетверезому стані, порушує правила користування абонементом, заважає проведенню тренувань і заподіює незручності іншим клієнтам та порушує ці правила.

 18. Розмовляти по телефону і вживати їжу чи жувати жувальну гумку в тренувальній зоні - забороняється.

 19. Відповідальність за своє здоров'я і загальний фізичний стан на тренуванні несе клієнт. При наявності захворювань чи фізичних вад клієнт зобов'язаний надати дозвіл лікаря на відвідування тренувань. Будь-які захворювання, несучі за собою погіршення самопочуття клієнта під час тренування, не є предметом відповідальності адміністрації клубу.

 20. Використання будь-якого спортивного обладнання та будь-які фізичні вправи можуть спричинити за собою отримання травм. Клієнт бере на себе повну і самостійну відповідальність за отримання будь-якого виду ушкоджень, від яких він може постраждати фізично або морально. Клієнт погоджується, що спортивний клуб і адміністрація не несе відповідальності за пошкодження, які можуть бути отримані ним в процесі тренування.

Шановні клієнти, дотримуючись встановлених правил, нам усім буде легше і комфортніше працювати! Дякуємо за розуміння!